Рекламације на квалитет грејања
Рекламације на квалитет грејања, цурење из инсталација и друге поремећаје у раду топлификацоног система, потрошачи могу пријавити на телефоне: 011/8722-248 и 011/8728-482 од 08.00 до 19.00 часова, електронском поштом на адресу: reklamacije@toplovodobrenovac.org.rs или лично у просторијама наше управне зграде на адреси Краља Петра I бр. 27 на писарници од 08.00 до 14.00 часова. Хаварије које не могу сачекати до ујутру потрошачи могу пријавити на исте телефоне и после 19.00 часова. Потрошач може да изјави рекламацију на рачун: усмено, писаним путем, бесплатним позивом са фиксне мреже на телефон предузећа број 0800/000501, електронским путем слањем е-маила на адресу:
reklamacije.racuna@toplovodobrenovac.org.rs или у седишту предузећа на адреси: улица Краља Петра I бр. 27 у Обреновцу, сваког радног дана од 08.00 до 14.00 часова на писарници или овлашћеном лицу за пријем рекламација.
Рекламације на рачун
Потрошач може да изјави рекламацију на рачун: усмено, писаним путем, бесплатним позивом са фиксне мреже на телефон предузећа број 0800/000501, електронским путем слањем е-маила на адресу:
reklamacije.racuna@toplovodobrenovac.org.rs,
или у седишту предузећа на адреси: улица Краља Петра I бр. 27 у Обреновцу, сваког радног дана од 07 до 15 часова на писарници, уз обавезно подношење издатог рачуна.

